איך נוכל לעזור?

הכי חשוב לנו, שיהיה כמה שיותר מהר!

ביגוד, הנעלה, שעונים ואביזרי כושר – עד 3 ימי עסקים

מכשירי כושר – עד 10 ימי עסקים

אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו על מנת להוציא את המשלוח בהקדם האפשרי ולדאוג לו במסירות עד הגעה לביתך.

* למעט מקרים של יישובים מרוחקים או עיכובים בשל גרמי שמיים

האם התשובה עזרה לך? 11 2

בבוקר אספקת המוצר תשלח אלייך הודעת SMS עם פרטי המשלוח.
בהודעה זאת מופיע גם מספר הטלפון הישיר של השליח שיצור איתך קשר טלפוני לתיאום מועד המסירה המדויק. 

לכל שינוי בשעות יש לתאם ישירות מול השליח.

האם התשובה עזרה לך? 8 0

כן, ניתן לבצע איסוף עצמי ממחסנינו שבפתח תקווה.

כאשר ההזמנה מוכנה אנו ניצור איתכם קשר לצורך תיאום האיסוף, ניתן גם לתאם מולנו דרך המייל/WhatsApp.

האם התשובה עזרה לך? 10 0

אישור ההזמנה נשלח במייל לכתובת המייל שהזנתם בדף התשלום.
לעיתים היא מגיעה לאזור תיבת הספאם או לקידום המכירות במייל.

בדקתם והיא עדיין לא שם? כנראה שכתובת המייל שהוזנה אינה תקינה…לא נורא!
פנו אלינו ורשמו לנו את מספר ההזמנה, מספר הטלפון שלכם וכתובת המייל הנכונה. 

אנו נעדכן את הפרטים ונשלח שוב את אישור ההזמנה. 

האם התשובה עזרה לך? 8 0

לצורך מעקב המשלוח אנא שלח לנו הודעה למייל - info@sportonline.co.il.

אנא צרפו את: מספר ההזמנה, ופרטיכם האישיים.אנו נבדוק במהירות האפשרית היכן משלוחכם נמצא ונענה במייל עד 24 שעות מרגע הפנייה.

האם התשובה עזרה לך? 7 1

אויש! מצטערים לשמוע!
אל דאגה, אנו נטפל בהקדם האפשרי.

כתבו הודעה לשירות הלקוחות שלנו, ציינו את מספר ההזמנה ואת הפריט החסר ואנו נשלח אליכם את הפריט/ים החסר/ים במיידי.

האם התשובה עזרה לך? 6 0

אנו מציעים אפשרות להרכבת המכשיר בבית הלקוח למרבית מכשירי הכושר שלנו.
עלות תוספת ההרכבה הינה בסך 250 ש״ח.

במידה והינך מעוניין בתוספת זו, יש לבחור אותה בדף המוצר של המכשיר.
הרכבת מכשיר הכושר תבוצע במועד אספקת המכשיר.

עלות המשלוח חינמית.

האם התשובה עזרה לך? 6 0

את הזיכוי תקבלו לאמצעי התשלום באמצעותו ביצעתם את ההזמנה.
משך הזיכוי תלוי בחברת האשראי. בד״כ בין 3-5 ימי עסקים.

האם התשובה עזרה לך? 6 0

אל חשש! תוכלו להחליף המוצר ללא הוספת דמי משלוח נוספים.
לחליפין, תוכלו לקבל זיכוי מלא בגין העסקה הספציפית בכפוף להחזרת המוצר.

סעיף זה יחול בכפוף לתקנון האתר ובתנאי שהודיע הלקוח לשירות הלקוחות שלנו על כך בטווח של 14 ימים מרגע הגעת המוצר.
הזיכוי יתבצע רק אחרי הגעת המוצר אלינו חזרה למחסן ובדיקה כי לא נעשה במוצר כל שימוש וכי המוצר באריזתו המקורית בלבד.

האם התשובה עזרה לך? 7 0

אין בעיה!
ניתן להחליף את המוצר ללא הוספת דמי משלוח נוספים.
ההחלפה השנייה ואילך תהא בעלות משלוח של 19.90 ₪.

ההחלפה תתבצע בכפוף לתקנון החנות ובתנאי שהלקוח ביקש את החלפת המוצר בפרק זמן של 14 ימי עסקים ממועד האספקה.
במידה ונעשה שימוש במוצר שיחזיר הלקוח והוא לא יגיע באריזתו המקורית, הלקוח יחויב בגין הפריט. 

האם התשובה עזרה לך? 6 2

אין בעיה, תוכל לקבל זיכוי מלא!

זיכוי משלוח לפני שהגיע אליך -
עליך לפנות לשרות הלקוחות שלנו ולהודיע כי ברצונך לבטל את ההזמנה.

זיכוי על משלוח אחרי שהגיע אליך -
הזיכוי יתבצע בכפוף לתקנון החנות ובתנאי שהודעת לשירות הלקוחות שלנו על ההחזרה בטווח של 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר.
הזיכוי יתבצע רק לאחר הגעת הפריט חזרה למחסנינו ולאחר בדיקה כי לא נעשה בו כל שימוש והוא נמצא באריזתו המקורית.
מוצר שלא יענה על דרישות אלו לא יהיה זכאי להחזר.

האם התשובה עזרה לך? 7 0

אנו מקבלים שיטות תשלום רבות!

1. כרטיס אשראי (מאסטרקארד, ויזה, דיינרס, ישראכרט ואמריקן אקספרס)
2. ApplePay
3. GooglePay
4. BIT
5. PayPal

את התשלום ניתן לחלק לעד 12 תשלומים, כאשר תגיע לדף הזנת פרטי התשלום תוצג כמות התשלומים המתאפשרת בהתאם לסכום הקניה.
אנו מאפשרים חלוקה של עד 6 תשלומים ללא ריבית.

האם התשובה עזרה לך? 7 0

לא, אנו מקבלים תשלום דרך האתר בלבד.

האם התשובה עזרה לך? 7 0

במידה וברשותך קוד קופון לאתר שלנו תוכל להשתמש בו בדרך הבאה:1. הוסף מוצר/ים לעגלת הקניות.2. כנס לעגלת הקניות ולחץ על אייקון השובר שנמצא מתחת למוצר/ים.3. הזן את הקוד ולחץ "אישור".במידה וביצעת את כל השלבים והקוד לא עובד, אנא בדוק שסדר האותיות נכון וכי קוד הקופון  בתוקף.עדיין לא עובד? פנו אלינו, נעזור בהקדם.

האם התשובה עזרה לך? 7 0

קלי קלות!

בסרגל העליון של האתר/תפריט הצד, תוכל למצוא את העמוד של שובר המתנה.

לנוחיותך צירפנו לינק כאן - ״שובר מתנה״.

האם התשובה עזרה לך? 6 0

את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות בעזרת לחיצה על כפתור השכחתי סיסמה בטופס ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר וישלח אליכם מייל לשחזור הסיסמא למייל אותו תזינו. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.במידה ולא הגיע המייל אנא בדקו בתיבת הספאם/קידום המכירות.עדיין לא הגיע? פנו אלינו.

האם התשובה עזרה לך? 8 0

עריכת כתובת המשלוח ופרטי המשתמש נעשית דרך האיזור האישי.תוכלו להגיע לשם באמצעות לחיצה על האייקון של המשתמש בסרגל העליון של האתר.שנו שם את הפרטים הרלוונטים ולחצו אישור.

האם התשובה עזרה לך? 9 0

כחלק מהשימוש באתרינו, אפשרנו לכם לצבור כסף חוזר בעבור כל קניה שלכם!

איך אפשר להצטרף?

פשוט מאד, לוחצים על הסרגל השמאלי בצד האתר ״פרסים  ונקודות״ ויוצרים משתמש באתר.לאחר מכן תוכלו לצבור נקודות בעבור משימות, רכישות או הפניות לחבר

איך לממש את הנקודות שצברתי?

את הנקודות תוכלו לממש בתוך הכרטיסייה של מועדון SPORTRONLINE בלחיצה על הכפתור ״לממש״. שם תוכלו לראות את כל אופציות המימוש ולבחור את הנוחה לכם ביותר.

לאחר שתממשו את הנקודות יופיע קוד בקופון שיצרת בכרטיסיית ״ הקופונים שלי״ ותוכלו השתמש בו בדף התשלום לפני ביצוע הרכישה.

בעת הרשמתך למועדון SPORTONLINE הנך מאשר/ת כי קראת את התקנון ואתה מסכים לתנאי השימוש

האם התשובה עזרה לך? 5 0

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים.
בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים.
בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות ולחדשה לעיתים תכופות.

האם התשובה עזרה לך? 8 0

כן, המוצרים באחריות לפי קטגוריות.

האחריות על ביגוד, הנעלה ואביזרי הכושר - 3 חודשים.
האחריות על שעוני הכושר - שנתיים, אחריות היבואן הרשמי.
האחריות בקטגוריית מכשירי הכושר - מפורטת בהתאם לכל מוצר בתיאור.

האחריות תקפה ממועד הרכישה.

האם התשובה עזרה לך? 7 0

אנו מקפידים על רמת האבטחה הגבוהה ביותר בעזרת PCI-DSS LEVEL 1.

האם התשובה עזרה לך? 6 0

כמובן!
כל המוצרים באתר מקוריים בהתחייבות!

האם התשובה עזרה לך? 6 0

נשמח לעמוד לשרותך בכל נושא.תוכל לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

1. Mail - תוכל לעשות זאת באמצעות הקישור הבא, נשיב עד 72 שעות מרגע שליחת ההודעה. 

2. Facebook - תוכל להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו בלינק הבא, תוכל לשלוח הודעה במסנג׳ר ונענה בהקדם.

3. Instagram - תוכל להיכנס לעמוד האינסטגרם שלנו בלינק הבא, שלח לנו הודעה בפרטי ונענה בהקדם. 

4. WhatsApp -מספר ה- WhatsApp שלנו הוא 054-9208669.

כתוב לנו הודעה באחד הערוצים ונשיב עד 72 שעות.

במידה והתשובה מתעכבת, השתדל להישאר סבלני, אנו מבטיחים כי נגיע לכל הפניות ונטפל במסירות רבה לשביעות רצונך.

האם התשובה עזרה לך? 7 1

שירות הלקוחות שלנו פועל במסגרת הודעות בלבד.
עם זאת, תוכלו להשאיר פנייה בלינק הבא עם מספר הטלפון שלכם ופירוט הבקשה ונציג יחזור אליכם עד 72 שעות מרגע הפנייה.

האם התשובה עזרה לך? 7 1

הכירו את ארצ׳י! רובוט התמיכה שלנו!

אנו ממליצים לדבר איתו לפני שתפנו אלינו ישירות, אולי הוא יוכל לעזור טוב יותר 🤩

בשביל לדבר עם ארצ׳י פשוט הקישו על אייקון הצ׳אט בצד ימין בתחתית המסך והקלידו את הודעתכם, לאחר מכן הזינו את פרטיכם והתחילו לשוחח איתו.

ארצ׳י לא עזר?פנו אלינו ישירות! 

האם התשובה עזרה לך? 2 1
ראשון,שני,שלישי,רביעי,חמישי,שישי,שבת
ינואר,פברואר,מרץ,אפריל,מאי,יוני,יולי,אוגוסט,ספטמבר,אוקטובר,נובמבר,דצמבר
נותרו רק [max] יחידות מהמוצר.
הוסף לרשימת המשאלותעיין בווישליסט שלךמחק מרשימת המשאלות
עגלת הקניות שלך
משלוח חינם עבור כל ההזמנות מעל {{ כסף }}
כמעט שם, הוסף [money] נוספים והמשלוח חינם!
מזל טוב! המשלוח עלינו!

עגלת הקניות שלך ריקה.

חזרה לחנות

הערה להזמנה עריכת הזמנה
יש לך קוד קופון?

יש לך קוד קופון?

אנא הזינו אותו בשורה הבאה